pondělí 6. února 2012

Další Blog


Rozhodl jsem se založit si blog. Ano, další z miliónů, který pravděpodobně nebude nikdo číst. Ale co. Poslední měsíce jsem toho zažil tolik, že si z toho půlku nepamatuju. A tak zkusím vše házet sem a navíc se tak o vše podělit s lidmi, které to může zajímat. A já to pak už nebudu muset nikomu znovu vyprávět… 

Kdyby náhodou na tenhle blog narazil někdo, kdo mě nezná, tak takhle nějak by mě asi mohla představit Amélie:

Miluje přírodu a obzvláště hory! Nemá rád hloupost, závist a jogurt. Miluje sbalit si batoh a vyrazit pryč z civilizace a od lidí. Nemá rád egoismus a ranní vstávání! Ale miluje východy slunce v přírodě! Miluje ty drobnosti, ty střípky, ze kterých je život poskládán. A maliny! Opravdu nemá rád zbytečné věci, stereotyp a příliš turistická místa. Ale má rád změnu. Je závislej na hudbě a horským vzduchu! Je to fotograf, cestovatel, snílek a dobrodruh. Žije pro své sny a život miluje!